علیرغم مزایای زیادی که از بازی با ماشین اسباب بازی سمنان برای کودکان و والدین به دست می آید، برای برخی از کودکان، زمان بازی رایگان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.
این روند حتی کودکان مهدکودک را تحت تاثیر قرار داده است، زیرا زمان بازی رایگان در برنامه آنها کاهش یافته است تا جایی برای آموزش بیشتر ایجاد شود.
در یک نظرسنجی در سال 1989 که توسط انجمن ملی مدیران مدارس ابتدایی انجام شد، مشخص شد که 96٪ از سیستم های مدارس مورد بررسی حداقل یک تعطیلی داشتند. یک دهه بعد، نظرسنجی دیگری نشان داد که تنها 70 درصد کلاس های مهدکودک تعطیل هستند.
در حال حاضر به بسیاری از کودکان مدرسه ای وقت آزاد کمتر و امکانات مادی کمتری در مدرسه داده می شود. بسیاری از نواحی مدارس با کاهش زمان تعطیلات، هنرهای خلاقانه و حتی تربیت بدنی در تلاش برای تمرکز بر خواندن و ریاضی، به قانون هیچ کودکی پشت سر نگذاشته اند در سال 2001 پاسخ داده اند.
این تغییر ممکن است پیامدهایی برای توانایی کودکان در ذخیره اطلاعات جدید داشته باشد. زیرا توانایی شناختی کودکان از طریق تغییر واضح و قابل توجه در فعالیت افزایش می یابد.
تغییر در تدریس آکادمیک یا موضوع کلاسی چنین تغییر واضحی را در تلاش شناختی ایجاد نمی کند و قطعاً تغییر مادی ندارد. حتی کلاسهای تربیت بدنی پایه و ساختاریافته ممکن است مزایایی مشابه یک استراحت رایگان نداشته باشند.
کاهش زمان برای فعالیت بدنی به عدم تطابق تواناییهای یادگیری بین پسران و دختران کمک میکند، زیرا مدارسی که الگوهای یادگیری پایدار را ترویج میکنند، به محیط دشوارتری برای پسران تبدیل میشوند تا موفق شوند.
به برخی از کودکان زمان کمتری برای بازی های اکتشافی رایگان داده می شود زیرا آنها برای تطبیق با نقش های بزرگسالان عجله دارند و در سنین پایین برای آینده خود آماده می شوند.
والدین پیامهایی را دریافت میکنند که به دقت بازاریابی میشوند مبنی بر اینکه والدین خوب فرزندان خود را در معرض هر فرصتی برای برتری قرار میدهند، ابزارهای غنیسازی زیادی میخرند و اطمینان میدهند که فرزندانشان در انواع فعالیتها شرکت میکنند.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.